Проведення технічної інвентаризації садибного (житлового) будинку, садового, дачного будинку, нежитлової будівлі, гаражів (машиномісць)

Термін виконання : від 3 до 15 робочих днів (з моменту проведення обстеження).

Перелік необхідних документів для оформлення замовлення для фізичних осіб:

  1. ВЛАСНИКАМ:
    Копія паспорта заявника (оригінал для пред’явлення).
    Копія ідентифікаційного номера заявника (оригінал для пред’явлення).
    Довіреність (у разі подання заяви уповноваженою особою, оригінал для пред’явлення).
    Правовстановлюючий документ (за наявності).
    Технічний паспорт (за наявності).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Документи, що підтверджують право на проведення будівельних робіт (за наявності).
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  2. КОРИСТУВАЧАМ:
    Копія паспорта заявника (оригінал для пред’явлення).
    Копія ідентифікаційного номера заявника (оригінал для пред’явлення).
    Довіреність (у разі подання заяви уповноваженою особою, оригінал для пред’явлення).
    Документ, що підтверджує право користування об’єктом нерухомості (для об’єктів розташованих у складі садових, дачних, гаражних товариств – довідка голови (керівника) товариства).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Документи, що підтверджують право на проведення будівельних робіт (за наявності).
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  3. СПАДКОЄМЦЯМ:
    Копія паспорта заявника (оригінал для пред’явлення).
    Копія ідентифікаційного номера заявника (оригінал для пред’явлення).
    Правовстановлюючий документ на квартиру.
    Технічний паспорт (при наявності).
    Запит органів нотаріату.
    Копія свідоцтва про смерть.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.

Перелік необхідних документів для оформлення замовлення для юридичних осіб:

  1. ВЛАСНИКАМ:
    Лист-звернення щодо виконання роботи на ім’я керівника підприємства
    Довіреність уповноваженої особи або протокол призначення директора (в разі звернення директора), оригінал для пред’явлення.
    Правовстановлюючий документ на об’єкт нерухомості.
    Технічний паспорт (при наявності).
    Документи, що підтверджують право на проведення будівельних робіт (при наявності).
    Витяг з Реєстру платників ПДВ.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  2. КОРИСТУВАЧАМ:
    Лист-звернення щодо виконання роботи на ім’я керівника підприємства
    Довіреність уповноваженої особи або протокол призначення директора (в разі звернення директора), оригінал для пред’явлення.
    Документ, що підтверджує право користування об’єктом нерухомості.
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Витяг з Реєстру платників ПДВ.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.