Технічний паспорт на будинок

Проведення технічної інвентаризації садибного (житлового) будинку, садового, дачного будинку

Термін виконання : від 3 до 15 робочих днів.

Перелік необхідних документів для оформлення замовлення для фізичних осіб:

  1. ВЛАСНИКАМ:
    Копія паспорта замовника (оригінал необхідно пред’явити для оформлення замовлення).
    Правовстановлюючий документ на будинок.
    Технічний паспорт на будинок (за наявності).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Копія довіреності (в разі звернення довіреної особи, оригінал необхідно пред’явити для оформлення замовлення).
    В разі нового будівництва (добудови, перебудови)– дозвільні документи, на підставі яких виконувалися будівельні роботи (за наявності)
    Примітка: Додатковий перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  2. КОРИСТУВАЧАМ:
    Копія паспорта замовника (оригінал необхідно пред’явити для оформлення замовлення).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Копія довіреності (в разі звернення довіреної особи, оригінал необхідно пред’явити для оформлення замовлення).
    Дозвільні документи, на підставі яких виконувалися будівельні роботи (за наявності)
    Примітка: Додатковий перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  3. СПАДКОЄМЦЯМ:
    Копія паспорта замовника (оригінал необхідно пред’явити для оформлення замовлення).
    Правовстановлюючий документ на будинок.
    Технічний паспорт на будинок (за наявності).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Копія довіреності (в разі звернення довіреної особи, оригінал необхідно пред’явити для оформлення замовлення).
    В разі нового будівництва (добудови, перебудови)– дозвільні документи, на підставі яких виконувалися будівельні роботи (за наявності)
    Запит органу нотаріату на виконання відповідних робіт.
    Примітка: Додатковий перелік документів визначається при оформлені замовлення.

Перелік необхідних документів для оформлення замовлення для юридичних осіб:

  1. ВЛАСНИКАМ:
    Лист-звернення щодо виконання роботи на ім’я керівника підприємства.
    Довереність уповноваженої особи або протокол про призначення директора (в разі звернення директора), оригинал для пред’явлення.
    Правовстановлюючий документ на будинок.
    Технічний паспорт на будинок (за наявності).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    В разі нового будівництва (добудови, перебудови)– дозвільні документи, на підставі яких виконувалися будівельні роботи (за наявності).
    Витяг із Реєстру платників ПДВ.
    Примітка: Додатковий перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  2. КОРИСТУВАЧАМ:
    Лист-звернення щодо виконання роботи на ім’я керівника підприємства.
    Довереність уповноваженої особи або протокол про призначення директора (в разі звернення директора), оригинал для пред’явлення.
    Технічний паспорт на будинок (за наявності).
    Документ, який посвідчує право власності або користування земельною ділянкою (за наявності).
    Дозвільні документи, на підставі яких виконувалися будівельні роботи (за наявності)
    Витяг із Реєстру платників ПДВ.
    Примітка: Додатковий перелік документів визначається при оформлені замовлення.