Технічний паспорт на квартиру або нежитлове вбудоване приміщення

Виготовлення технічного паспорту на квартиру або нежитлове вбудоване приміщення за матеріалами інвентаризаційної справи
Термін виконання:  від 3 до 10 робочих днів.

Проведення технічної інвентаризації на квартиру або нежитлове вбудоване приміщення
Термін виконання:  від 3 до 7 робочих днів (з моменту проведення обстеження).

Перелік необхідних документів для оформлення замовлення для фізичних осіб:

  1. ВЛАСНИКАМ:
    Копія паспорта заявника (оригінал для пред’явлення).
    Копія ідентифікаційного номера заявника (оригінал для пред’явлення).
    Довіреність (у разі подання заяви уповноваженою особою, оригінал для пред’явлення).
    Правовстановлюючий документ (за наявності).
    Технічний паспорт (за наявності).
    Документи, що підтверджують право на проведення будівельних робіт (за наявності).
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  2. КОРИСТУВАЧАМ:
    Копія паспорта заявника (оригінал для пред’явлення).
    Копія ідентифікаційного номера заявника (оригінал для пред’явлення).
    Довіреність (у разі подання заяви уповноваженою особою, оригінал для пред’явлення).
    Документ, що підтверджує право користування.
    Документи, що підтверджують право на проведення будівельних робіт (при наявності).
    Для визначення розміру частки об’єкту нерухомості для її подальшої приватизації – лист Департаменту комунальної власності або органу уповноваженого управляти комунальним майном.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  3. СПАДКОЄМЦЯМ:
    Копія паспорта заявника (оригінал для пред’явлення).
    Копія ідентифікаційного номера заявника (оригінал для пред’явлення).
    Правовстановлюючий документ на об’єкт нерухомості.
    Технічний паспорт (при наявності).
    Запит органів нотаріату.
    Копія свідоцтва про смерть.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.

Перелік необхідних документів для оформлення замовлення для юридичних осіб:

  1. ВЛАСНИКАМ:
    Лист-звернення щодо виконання роботи на ім’я керівника підприємства
    Довіреність уповноваженої особи або протокол призначення директора (в разі звернення директора), оригінал для пред’явлення.
    Правовстановлюючий документ на на об’єкт нерухомості.
    Технічний паспорт (при наявності).
    Документи, що підтверджують право на проведення будівельних робіт (при наявності).
    Витяг з Реєстру платників ПДВ.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.
  2. КОРИСТУВАЧАМ:
    Лист-звернення щодо виконання роботи на ім’я керівника підприємства.
    Довіреність уповноваженої особи або протокол призначення директора (в разі звернення директора), оригінал для пред’явлення.
    Документ, що підтверджує право користування об’єктом нерухомості.
    Для визначення розміру частки об’єкту нерухомості для її подальшої приватизації – лист Департаменту комунальної власності або органу уповноваженого управляти комунальним майном.
    Витяг з Реєстру платників ПДВ.
    Примітка: остаточний перелік документів визначається при оформлені замовлення.